Kalędarz ...


7.11.2015 rok data pojawienia się pierwszego posta na tym blogu od tamtego dnia minęły 54 dni. To jest 50 post na tym blogu. Wiecie co zrobiliście? Dobiliście 1127 wyświetleń w 54 dni. Zrobił to każdy z was za co szczerze wam dziękuję. Ja postanawiam się nie psuć w 2016 roku i sumiennie dodawać notatki i wypełniać swoje cele. A teraz pokażę wam jak ja korzystam z kalendarza zapraszam :)

Ścienny, przenośny ważne żeby był papierowy czyli jak ułatwić sobie korzystanie z kalędarza oraz realizację celów.

1. Niejesteś maszyną która musi pamiętać wszystkie daty. Jeśli posiadasz mały kalędarzyk jak ten to perełkami w płynie zrób małe kropeczki przy ważnych datach. W ten sposób nie ominie ciebie żadna ważniejsza data. Ja użyłem zielonch perełek żeby oznaczyć imieniny, kremowych urodziny, złotych święta państwowe.

2. Robisz zakupy i co robisz z rachunkiem? Najczęściej wyrzucasz do śmieci a to błąd. Jeśli chcesz kontrolować swój budżet to musisz zacząć zbierać rachunki i wklejać właśnie do kalendarza. Po miesiącu możesz podsumować ile na co wydałeś. Jeśli wydałeś więcej niż zarabiasz to źle bo powinieneś wydawać mniej niż zarabiać (w taki sposób będziesz na plusie a nie minusie).

3. W tam tym roku robiłem 50 piosenek 2014 roku w tym roku też będę robił. Tródność wtedy polegała na tym że niewiedziałem czy dana piosenka jest z tego czy porzedniego roku oraz niewidziałem jakich piosenek słuchałem.W tym roku rozwiązałem to inaczej. Kolorem niebieskim jest napisana piosenka która mi towarzyszyła najbardziej w danym dniu oraz złotym złota myśl bądź myśl dnia. Po odsłuchaniu piosenki mogę się dowiedzieć jaki nastruj mi towarzyszył.

4. Rozwinę myśl z pisaniem swormuowań. Jest to zwyczaj który rozwinąłem w 2015 roku tzn jeszcze teraz :) Pisałem swormułowania a dokładniej napoczątku przepisywałem byle jakie aż w końcu moje myśli przekształcały się w swormułowania. Niektóre godne podziwu inne mniej interesujące. Dążę do tego aby powiedzieć tobie że swormułowania to tak naprawdę argument i od ciebie zależy czy ten argument będzie zaporzyczony czy orginalny.

5. Czy wiesz kiedy się zakochałeś? Kiedy zerwałeś? Ja wiem czemu bo to zapisałem. Wiesz kiedy z kimś przestałeś się kolegować? Zapewne nie. No chyba że ta osoba była wam naprawdę bliska. Nasz mózg nie zapamiętuje tak mało istotnych spraw, dlatego trzeba jemu pomóc i zapisywać w kalędarzu. Możesz do tego zawsze wrócić.

6. Od wielu lat rodzice mnie pytają Filip jakie masz postanowienia na nowy rok? odpowiadaiłem najczęściej nie wiem. Ale od pewnego czasu te postanowienie sobie narzucam. I tobie także polecam abyś narzucał sobie 10-12 celów do realizowania. Napisz swoje cele na kartce papieru (mniej niż 10 nie ma sensu) Napisz od do np: 31.12.2015-31.12.2016 Jeszcze jedna ważna uwaga. Pisz cele pozytywnie nie pisz  rzucam palenie napisz nie pale nie pisz będę ważył 50 kilo napisz ważę 50 kilo pisz cele tak jakby były zrealizowane.

Mam nadzieję że post się wam przyda w realizowaniu waszych celi i postanowień. My się widzimy w 2016 roku z nowymi postami. Zdrowia szczęścia i radości Czytelnicy tego i innych blogów ;)











Komentarze

Popularne posty