Butelka Coca-Coli 2.0



Jeśli czarno-białe butelki podobały się tobie to dzisiejszy wazonik z tych samych butelek też zapewne się tobie spodoba.

Potrzebne tobie będą :
-Włóczka
-Pistolet do kleju na gorąco
-Wkład do kleju na gorąco
-Chusteczka
-Klej do Decoupage
-Werniks postarzający
-Butelkę

Dzisiejszy poziom trudności jest nieco wyższy niż w przypadku projektu butelki czarno białej.
Chusteczki musisz rozwarstwić (normalnie chusteczki mają 3 warstwy a my potrzebujemy tylko jedną). Taką chusteczkę przyklejamy na butelkę umytą osuszoną i pozbawioną etykiet (Ja użyłem słynnej butelki CocaColi ale wy możecie użyć butelki po innym napoju. A jeśli naprawdę się uprzecie że to ma być butelka taka sama jakiej ja używam to możecie dostać podobną w McCafe lub Tchibo musicie tylko poszukać. na butelkę nakładamy szerokim pędzlem klej według instrukcji na opakowaniu. Przykładamy chusteczkę i przyklejamy moment lenistwa mogą być zagięcia ;).
Chusteczka będzie schła 9-10 godzin więc najlepiej zostawić ją na noc. Po odczekaniu tego czasu rozgrzewamy pistolet w kleju na gorąco 3-4 minuty i przyklejamy sznurek. Tutaj nie popełniłem tego błędu co z moją bombką bo nałożyłem mniej kleju. Góra została oklejona sznurkiem a dół pomalowany werniksem postarzającym który schnął 48 godzin. Jeśli zrobisz taki wazonik to możesz się pochwalić jego zdjęciem w komentarzu. Powodzenia :)

Komentarze

Popularne posty