Chcieć to znaczy móc

      
 Jeśli uważasz, że robienie kartek nie jest dla Ciebie, to nie masz racji. Nawet jeśli nie masz umiejętności, to i tak jesteś w stanie zrobić najprostszy model, kartki takiej jak na zdjęciach.
 A mówienie, że nie jesteś w stanie zrobić rzeczy typu hand-made i mówisz bo nie mam umiejętności to pogrążasz samego siebie. Jak to mawia znany trener samodyscypliny Brian Tracy ,,Jeśli chcesz czegoś wystarczająco mocno, to pokonasz każdą przeszkodę, niezależnie od jej wielkości.'' W takim razie gdzie tkwi problem?

A więc tak, do zrobienia tej kartki będą potrzebne nam następujące przedmioty
-Farba (kolor zależy od waszej wyobraźni)
-Ścinki od temperowania kredek
-Suche pastele
-I wyobraźnia

  Na początku kartkę składamy na pół i rysujemy naszą kompozycję suchą pastelą. Następnie naszą kompozycję  rozmazujemy. Teraz najciekawszy moment, przynajmniej dla mnie. Na kartkę lejemy farbę i właśnie w tym momencie zależy od nas jaki będzie efekt ostateczny. Następnie rozrzucamy ścinki kredek  po naszej kartce. Musimy pozostawić wszystko do wyschnięcia tak około 8-12h. Na koniec można nałożyć ponownie farbę, ale w innym odcieniu lub innym kolorze.
Ja właśnie tak zrobiłem i efekt według mnie jest ciekawy. Najlepsze w tej kartce to, że zawsze będzie unikatowa.

Jeśli zrobisz taką kartkę, podziel się jej zdjęciem w komentarzu ;)

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty