Desing


Jak wiele osób mogło zauważyć w linku do mojego bloga jest słowo ''desing'' i dziś zajmiemy się tym tematem. Zapraszam. Kilka ciekawych dekoracji prawie darmowych które zmienia wystrój twojego wnętrza. Wszystkie informacje które mogą się tobie przydać znajdują się pod zdjęciami :D






















_________________________________________________________________________________
STYL 1

Styl Stary Amerykański
Miał przypominać lata 70' 

Użyłem do niego kilku akcesori

Pudełek z flagą amerykańską
butelki CocaColi 
skarbonki
kul z wikliny
kwiatka

 Puszki zakupiłem w Kik za 7,99 zł
 Pudełko kupiłem w Auchan za 14,99 zł
 Butelke kupiłem w McDonald's caffee za 5,99 zł
 Kule w Pepco za 9,99 zł

Suma 38,96 zł
A kwiatek zrobiłem sam :)

Butelka COCA COLA
LINK Butelka Coca Coli















Komentarze

Popularne posty