Walentynki



Dziś pokażę jak zrobić kartki dla drugiej połówki zapraszam.


Pierwszą kartkę pomalowałem farbami akwarelowymi. Następnie podrapałem kartkę papierem ściernym. Klejem i brokatem zrobiłem napis i serca. Całość prezentuje się świetnie. Wysycha to 30 - 45 minut.





Druga kartka w stylu szkolnym. Dziurkaczem zrobiłem serca a kredkami narysowałem napis oraz wszystko przykleiłem na kartkę klejem w sztyfcie. Węglem pobrudziłem brzegi i zostawiłem na 1h.






                                                         
Trzecia kartka podkładem są suche pastele. Przykleiłem Napis i serca. Perełkami w płynie dodałem stylowe efekty. Perełki w płynie wysychają od 30 - 45 minut.

Miłych walentynek. Jeśli zrobisz taką kartkę to podziel się jej zdjęciem w komentarzu. POWODZENIA :)

Komentarze

Popularne posty